Posted in Հասարակագիտություն 10

Պատիժ

Պատիժ: Ընդունելի և անընդունելի պատժի տեսակները

Պատիժը կիրառվող միջոց է այն մարդու նկատմամբ, ով կատարել է որևէ վատ արարք, հանցանք կամ զանցանք։ Պատիժը կարող է օգտագործվել անհատի մեջ վարքի և սոցիալական վարքագծի սոցիալապես ընդունելի մոդել ձևավորելու համար: Ծնողները կամ ծնողներին փոխարինողները, ինչպես նաև մանկավարժներն ու ուսուցիչները պատժում են երեխաներին սխալ վարքագծի համար: Աշխատակիցները պատժվում են իրենց գործատուների կամ նրանց ներկայացուցիչների կողմից աշխատավայրում անօրինական վարքագծի համար: Հանցագործությունների համար նախատեսված է քրեական պատիժ, որը կիրառվում է դատարանի դատավճռով։ Միևնույն ժամանակ, տարբեր իրավիճակներում պատժի բնույթը կարող է շատ տարբեր լինել՝ բանավոր դիտողությունից և նախազգուշացումից մինչև այնպիսի պատիժ, որն արմատապես ազդում է մարդու կյանքի վրա կամ նույնիսկ մահապատժի արդյունքում նրան ամբողջությամբ զրկում է կյանքից:

Քրեական պատիժ

Քրեական պատիժը պետական ​​հարկադրանքի միջոց է, որը կիրառվում է պետության կողմից հանցագործության մեջ մեղավոր ճանաչված անձի նկատմամբ և բաղկացած է նրա իրավական կարգավիճակի որոշակի նեղացումից, նրան հատուկ իրավունքներով և պարտականություններով օժտելով։ Այսօր աշխարհում կա պատժի 4 գերակշռող տեսակ՝ տուգանք, աշխատանքային (պարտադիր կամ ուղղիչ), ազատազրկում որոշակի ժամկետով կամ ցմահ, մահապատիժ։ Որոշ երկրներում կան ազդեցությունների այլ տեսակներ, որոնք անցյալ դարերում տարածված են եղել ողջ աշխարհում՝ ձեռք կտրել, ծանր աշխատանք և այլն։

Author:

Ողջու՜յն... Ես Միլենա Քամալյանն եմ։ Ուրախ եմ, որ այցելել ես իմ բլոգ։ Արդեն 5 տարի է, ինչ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ապագա թյուրքագետ եմ։ Ազատ ժամանակս սիրում եմ անցկացնել ֆիլմեր դիտելով։ Շատ եմ սիրում ճամփորդել ընտանիքիս և ընկերներիս հետ: Հուսով եմ՝ բլոգումս կգտնես քեզ հետաքրքրող նյութեր😊

Leave a comment