Posted in English

The original voice of Siri

1. Susan got her first job as a voice actress…

  • a. through a friend.
  • b. after an audition.
  • c. by accident.

2. After that first job as a voice actress…

  • a. she has perfected her accent.
  • b. she has always worked as a voice actress.
  • c. she has worked as a voice coach.

3. Tillie the All-Time Teller was…

  • a. a character in a cartoon.
  • b. the voice that Susan recorded for a bank.
  • c. a popular children’s song.

4. Susan found out that she was Siri…

  • a. when a friend called her.
  • b. through a colleague.
  • c. through a friend’s iPhone.

5. How did Susan feel when she learned that she was Siri?

  • a. She had some doubts.
  • b. She was incredibly excited.
  • c. She was angry.

6. For Susan, …

  • a. it’s cool to be on people’s phones.
  • b. being Siri has damaged her professional career.
  • c. it wasn’t easy to accept that she was Siri.

7. Susan says that…

  • a. Siri has been more negative than positive.
  • b. her role as Siri has made her lose many jobs.
  • c. she gets a lot of work thanks to Siri.
Posted in Պատմության ընտրությամբ դասընթաց

Պատմության ընտրությամբ դասընթացի` առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Քանի որ 10-րդ դասարանում  հնարավորություն ունեի ընտրելու այնպիսի առարկաներ, որոնք ինձ համար կարևոր են և հետագայում պետք են գալու ինձ, ես որոշեցի ընտրել խորացված պատմություն։ Նախ ընտրեցի ոչ միայն այն պատճառով, որ ինձ հետագայում պետք է գալու այս առարկան, այլ նաև այն պատճառով, որ սիրում եմ պատմություն առարկան և հետաքրքրված եմ դրանով։ Առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում կատարել ենք մի շարք նախագծեր, ունեցել ենք բազմաթիվ հանդիպումներ հրավիրյալ մասնագետների հետ, մասնակցել ենք կլոր սեղանների, որոնք բավականին հետաքրքիր և պրոդուկտիվ են անցել։ Վերջերս մասնակցություն ունեցանք Երևանի պետական համալսարանի և Մանկավարժական համալսարանի կազմակերպած «Երիտասարդ պատմաբանների միջազգային գիտաժողովին», որի ընթացքում մի շարք նոր գիտելիքներ ստացանք, կրթական նոր փորձ ձեռք բերեցինք, նաև ծանոթացանք Երևանի պետական համալսարանին։ Այս ուսումնական շրջանը համարում եմ հաջողված, քանի որ այս ընթացքում ակտիվ և հետաքրքիր ուսումնական գործունեություն ենք ծավալել։

Ստորև  ներկայացնում եմ այս ուսումնական շրջանի ընթացքում իմ կատարած աշխատանքները՝

Երիտասարդ պատմաբանների գիտաժողովի ամփոփում

Երիտասարդ պատմաբանների միջազգային գիտաժողով․ Օր 3-րդ

Հիջաբ․ Հիջաբի մշակույթը Իրանում

Հանդիպում ազգագրագետ Լուսինե Խառատյանի հետ

Ազգային փոքրամասնություններ․ Հայաստանաբնակ քրդերը

Վանո Սիրադեղյան 75․ նախապատրաստական աշխատանք

Հանդիպում արտակարգ և լիազոր դեսպան Դավիթ Հովհաննիսյանի հետ

Նախապատրաստական աշխատանք հանդիպումից առաջ

Հանդիպում քաղաքագետ Բենիամին Մաթևոսյանի հետ

Պատմական աղբյուրների ուսումնասիրություն

Ինչո՞ւ ենք մենք ուսումնասիրում պատմությունը