Posted in Վրացերեն

Աֆորիզմներ․Շոթա Ռուսթավելի

Картинки по запросу Շոթա Ռուսթավելի

1. Ամեն մեկն իրեն ռազմավար է պատկերացնում ՝ կողքից տեսնելով մարտը:

2. Թշնամիներից ամենավտանգավորը այն թշնամին է, որը ձևացնում էր, թե ընկեր է:

3. Երբ ինքներս մեզ վնասում ենք, թշնամին չի համարձակվի մեզ վնասել:

4. Ով իր համար ընկեր չի որոնում, նա ինքն իր թշնամին է։

5. Թե ուսերիդ գլուխ ունես, քեզ չհաշվես երբեք աղքատ։

6. Թե մոտիկդ է քո թշնամին, թշնամի է նա առավել։

7. Չոր ծառն անգամ կանաչ կանի դատաստանը արդարացի,
Սուտ ու կեղծիք կքայքայեն նախ մարմինը, ապա հոգին։

Հեղինակներ՝ Միլենա Քամալյան և Էլեն Կարապետյան

Author:

Ողջու՜յն... Ես Միլենա Քամալյանն եմ։ Ուրախ եմ, որ այցելել ես իմ բլոգ։ Արդեն 5 տարի է, ինչ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ապագա թյուրքագետ եմ։ Ազատ ժամանակս սիրում եմ անցկացնել ֆիլմեր դիտելով։ Շատ եմ սիրում ճամփորդել ընտանիքիս և ընկերներիս հետ: Հուսով եմ՝ բլոգումս կգտնես քեզ հետաքրքրող նյութեր😊

Leave a comment